glitter och dunder

vårens eller egentligen årets? första picnic gjorde jag med jenny igår, vi tänkte att eftersom det är varmt
ute så kunde vi picnic;a. Vid 19-snåret trallade vi iväg(detdär lät bondigt och bond-ord kommer och går)
DET VAR SLASK SÅ INNÅT HELVETE! .. men man ska ju egentligen inte bli förvånad,för att det finns slask
vet man ju redan bara det att det svåra är att inse att det gör så att fötterna blir blöta.
Det blev kallt & fresht tillslut, helt enkelt.

Eftersom att jag trodde hela dagen igår att det var tisdag,så var idag segt.
men,efter att precis kommit hem från friskis och ska hoppa in i duschen vilken sek som hellst nu
så är allt stiligt.

förövrigt tycker jag dagens fräschaste var när man ser en man komma ut från ica,därav köpt;

- gula påskfjädrar
- schampoo
Haha!

mina välvalda ord är slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0