just can't get enough

jag tänker sammanfatta mig fint ock enkelt men ändå sådär prydligt.

jag har blivit rättså inaktiv just här,men det brukar aldrig vara något länge.
i allafall;

gårdagens kväll var ju stilig,haha.
den spenderades hemma hos tony med marcus,jenny, philip.
kan ju tydligt säga att jag och jenny har singstar skills,så det nästan skulle kunna smälla om det.
vi drog hem iaf ca 04:30 någongång, och för att sedan upp igen vid halv tio och barnvakta
lovisa och alva dvs, tjilla runt på marknaden och det gick fint det.
kundvagnarna var bäst.

förövrigt så är nog "lusekofta" inte ens ett ord, det är i allafall inte vackert, skulle inte ens få
1 % stil i sig alls.

nog om det, dagens bild leverar jag här;
fiskbubbla,som det även är kallat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0