ain't nothing lika a cold beer in the sun

härligt
ja tjena allena tixmongo till blogg
tack
hur mår du
jo jag mår jättebra
själv
gudarna ska bara veta hur fint
OK..

iaf, fina dagar gillar vi enormt, fasten det finns för mycket småproblem i slutändan endå.
i fredags till att börja med, fick jag tillbaka mitt sommarlov, satt som en smeck efter två veckors jobb.
byggde på lite bondbränna på lördagen, ha ha
dagen efter for jag och jenny spontant sådär till robertshouse(ungefär).

just det, sommaren med göran - japp, den sågs igår och den var kanon
det enda minuset får ta och bli popcornen.
inte värt, att vi pepprade på med för stark krydda så det smakade röv.

puss-tjarå.

Kommentarer
Postat av: jenny

mhm! mhm! mhm!

där ser du.. jag instämmer allt adu säger, för jag håller med med med! som gud skulle ha gjort du vet? :)

och ja, det där med popcornen.. inte okej! jag sa åt dig att vi inte skulle använda den kryddan så mycket, ellerhur? mhm!

och det där med tzatsiki? aharu, jag visstere! jag hade rätt hela tiden, mhm :)

och ja, sen.. vare nog inge mer.. bara att du ser lite kåt ut och sådär, men det var ju inget nytt!

pussssssss

2009-08-04 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0