fislisam och jag menar med ett m som sista och inte n

oh
jag verkligen njöt i världens vackraste skola idag
eller så gjorde jag inte det alls helt enkelt
med tanke på att utökningen gjorde så att vi blir 30 + i klassen.
och det satt ju inte alls helt fel
eller så gjorde de det,helt klart.

så nu efter att jag varit ute och övningskört och visat mina underbara talanger på vägen,tänkte jag
styra upp med något bak
fast allt är uttjatat
och sen vet jag ju hur det brukar sluta när jag ska testa på något nytt och räknar därefter med
att det kommer bli bra.

tjing

Kommentarer
Postat av: kanin ge mig en morot

det där med klassen, kan jag ju hålla med om.. mhm!

och det där med att du ska pröva någe nytt, det måste jag få se, filmaaaaaaaa!

puss va

2009-08-19 @ 20:24:40
Postat av: linda

börja med lite bilder på bloggen också, vackra människa!

och jag hoppas verkligen att du står ut hela året, trots omständigheterna. PUSSPÅRE <3

2009-08-19 @ 22:48:48
URL: http://lindanellfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0