men ebbaslebba

vardagsblogg here i cooooooooooooooooome
välkommen
ja,tack så mycket

till att börja med, vi skolfotade oss idag sådär spexigt och allt (AS-SPEXIGT)
jag menar vi såg  säkert ut som små söta smultron som är alldeles färska och gosiga
observera att jag sa allihopa också, inte fint...

nej just nu skulel jag mera säga att jag känner mig såsom
daddy cool
nivet sådär spontant snygg?
ni fattar väl som vanligt inte ironin, men det gör mig inget ett dugg.

tack och adjöss
bild?
ja om ni tänkte fråga efter det, så fungerade det inte o klicka in någon just idag.
otur för er, jag lider ju trotts allt inte så mycket av det
mer än att det ser bara lite tristare ut?
men då tänker ni på ett par gosigafötter....

Kommentarer
Postat av: Anonym

mhm, skolfotot blev ju as sexigt mm verkligen

skulle inte tro det anna

och ja, du är ju trots allt den mest ironiiiiiskia ehm ursäkta ordet men, ah den mest ironiska människa någonsin!

puss

2009-08-24 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0