HALLÅ

I ÖVERMORGON ERE 2010!?!?!?!?!?!

gaooosch och det är typ hundra minus ute.. bokstavligen! ihärdig besvikelse.nu

igår hjälpte jag min trogna vän jeny att köpa kläder tills nyår b.la.. jag är en av dom som inte vet vad jag ska ha på mig.. för pank e jag ju.. kul? NEJ.

nåja efteråt vid 23 tiden blev det spontan besök hem till johan.. ha ha!

nog om allt onödigt som jag gör om dagarna.. endå inte kul o veta.
såatte.. jag e laddad inför imorgon.. men inte efter tolvslaget.. bara innan... ack ack ack!

bjuder på glittrande bilder som jag förövrigt snott ;-)





för circus 2 månader sedan.. och juste gott folk.. MIN KAMERA GICK INTE PÅ FUCKIN' GARANTIN?!?! moget
av dom då.. jävla kuksugare.

puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

fint att jag är med på båda bilderna :)

stackars din kamera :ooooo

2009-12-31 @ 00:16:03
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0