kommer ni ihåg..

VILHELM?!?!?!... jag saknar min lilla rabbit lite.. just nu faktiskt.. hans dryga betéende i buren var GRYMT
.. helt perfect om jag får säga det själv.. ja såhär i efterhand såklart.
Ni undrar säkert varför jag börjar ett inlägg om min kanin? men han var söt, som ni aldrig kommer bli!

nåja nog om det..
vill klargöra förra inlägget som min lilla vän till mig skrev..
.. jag var inte dum.. använde mig ENDAST uttav principen hehehehe ;-)

ja gott folk..sista skoldagen detta år, observera ÅR är avklarad.. helt sjukt! men underbart.. fast
är jag den enda som inte vill ha nytt år?.. visst
.. jag vill mer än jättegärna fylla 18.. men allt annat.. känns inte så jättefint att börja om på januari igen..
gaoooooooooosch!

nåja trams!
imorgon gäller följande efter ca 11 snåret = LOV! jag och jeny ska på bio på kvällen( eller skriver man gå på bio.. aja).. en riktig höjdare iaf! alla tummar upp.. och inte fastkletade i era sjärtar, tack på förhand gott folk.
och ja sendå, självaste lördagen.. blir det fest..japp.. hos nils!

nog från mig soooeoeoeooo long slampers pampers!





Kommentarer
Postat av: Alexander

jag säger hej hej vilkne underbar dag det är :)

2009-12-18 @ 16:03:08
URL: http://brandbilen.devote.se
Postat av: Alexander

jag har varit 18 sen i mars :) gött!

2009-12-19 @ 17:55:49
URL: http://brandbilen.devote.se
Postat av: mukta

fin blogg

2009-12-19 @ 21:40:52
URL: http://muktas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0