tänk

iaf, eftermiddagen spenderades med min kära jenny.. ovanligt? nej.. riktigt mysigt ♥
jenny fick bestämma film & det blev harrys döttrar
i allafall för att komma till poängen nu..så frågade jag ifall det var en rysare och om den var läskig..
till svar fick jag " JA.. den är jäääätteläskig.. och hemsk"
då tänkte jag att okej, en rysare.. nicenice! men.. det var en drama och sorglig.. ha ha ha!
iaf den var ju bra, men jag kom på mig själv via att jag kunde förutse vad som komma skall.. helt enkelt..filmen var FÖR förutsäg bar.. och då tänker ni säkert att.. vad fan vill anna ha sagt med detta..
jani.. gott folk.. inte speciellt mycket mer än att mina naglar är nymålade hehehe fint jag fick till det nudå.

iaf, jag återkommer imorgon.. för jag har ju fortfarande inte lagt in dedär delicata bilderna som jag tänkte
lova er att lägga upp.. eller visst säger man OPP? nåja nog om det..

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0