bättre på plats än genom telefon.

gå upp tidigt?
det är faktiskt ett litet problem för min del & sannerligen för många andra också.
Jag menar,sängen håller fast mig på morgonen,sjukt stark den är.. senså är det jättevarmt och det ända man vill är att få titta in i huvudet igen, men nej då måste man gå upp!Man hinner ingenting på morgonen ändå,för man är ju ändå
för jeffla trött? så vad är egentligen poängen med att man är tvungen o gå upp. nej äh.

Återkommer senare idag/ikväll med dagens poäng.

puss.

updt 21:56.
huh.
kusinerna for nyss hem & jag hann aldrig ut och springa, attans jag som skulle förbrnna åtminstone någon kalori..
aja kusin oli är söt
" här kommer jag, akta så inte hon biter mig i snoppen"
kommer in utan kallingar på mitt rum när katten ligger på golvet.
HAHA<3.

dagens sämsta
hårnålar/spännen som har kass kvalité.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, men du ;)FISKBULLE!<3

2009-02-17 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0