jag vet jag vet men

Dagens irritation;
SVETTLUKTANDE PERSONAL på min apu.
Jag ska tala om för er att det finns nog inte något värre när en i personalen verkligen stinker rutten svett!
Det går inte ens att vara i närheten, jag menar om man luktar svett, så borde man ju ändå märka det?
och ja om inte, så har det ju gått för långt att man inte känner avlukten längre, och det är vel ändå inte normalt.
Nej, jag stör mig.

Dagens góa kommentar från en pojke 6 år
"- anna, när jag börjar ETTAN ( observera att han menar 1.an i lågstadiet) då kan vi gifta oss,för då är jag stor "

på kvällen dök pölsa upp,vi tänkte baka cheescake(stavning?)
vi bakade det, kollade även wildkids eftersom man är i helhet barnslig.
mami förstörde allt och sa att man inte kan äta den på minst 4 timmar då den ska vara i frysen.
så vi puffa in den i frysen allt och imorgon får den krypa ner i min hals.
iaf så tog vi en tur för o förbränna kalorier.

såja.

bilden passar in då den klickar med  svett-irritationen nivet.


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahahahah, men pucko :D

ja, vi ägde på att baka, hoppas den smakar gotttih imörå! puss :* <3

2009-02-09 @ 21:57:45
Postat av: Anonym

hahahahahahah, men pucko :D

ja, vi ägde på att baka, hoppas den smakar gotttih imörå! puss :* <3

2009-02-09 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0