korkad dum och glad

Dagen efter alla hjärtans dag, resulterar ju i en helt vanlig söndag.
Fast dåmera en bättre söndag, eller kanske inte söndagen i sig själv, men min nackont har försvunnit (y).
Jenny kilade stadigt med mig igår
dvs, det blev en sådan här kolla-på-teve-äta-snask-kväll!
apropå ordet snask?
Ja, det låter ju rätt gulligt tycker jag, mycketmycketmycket gulligare än snax, godis, osv.
Jag menar man säger ju hellre snask än "onyttigheter", eller sådana där ord som bara låter för obekvämt.
Mysigt i varjefall, förutom att jenny fick någon liknande magsjuka imorse.
ah, väntar bara på att jag ska få det nudå..


" jag tycker om hjärtan, för om jag skulle hata hjärtan skulle jag ju hata mitt eget hjärta"

Haha!


Kommentarer
Postat av: jenny

hahah, min vän du skriver så....... ah vet inte vad, det är nog bara du som förstår ;)

haha, nejdå, du får nog ingen mahsjuka skaru se<33333

2009-02-15 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0