på saker som är fint och fult har jag nollkontroll

dagens inte vill ha - NACKSPÄRR.
just eftesom jag har det också, så kom jag på att ordet nackspärr är lika fult som limpa.
Jag menar man har ju inte värsta spärren i nacke, utan det gör ju bara ont?
NACKONT,låter bättre så skippa spärren.

Apropå gårdagen så var det trevligt tycker jag.
Myste hos my innan och fick iaf ett fint skratt som förlänger livet en halv sekund yep. (:
Juste, fick sjukt snygga julklappen( BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG) jag glömde min..........
Aja, kåken var fin,rättså fint folk också.

bilden nedanför får vara med inuti dagens inlägg;
för att min kusin och systerdotter är så jeffla kött-på-mos, på bilden. YE

poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0