Femhundra skjuter upp problemet för ett tag

datoren har varit nerlagd dvs, helt ur funktion men den har jag fått tillbaka nu. men...
allting är i princip borta fast endå inte,det är jobbigt, riktigt jobbigt.
Nog om det så blev det en fin söndag igår trotts allt.
Barnvaktade på dagen, senså fest på kvällen, riktigt fresh! hahahahahah.
Blev iaf bra start på lovet somsagt, då kan det ju bara bli bättre.

" ser att du har mätt min kuk, vill du gå upp på båset o mäta igen va? "

ja,jag och jenny är fittor.
fresh sundagggg

Kommentarer
Postat av: jenny (även kallad fitta) :)

åh, anna du äger min vän<3 haha det roligaste på länge alltså, shiiiiiiiiiiiiiiiiiit. :) du är bäst, finns ingen bättre än dig skaru veta!

2009-02-25 @ 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0