man tröttnar aldrig på att tröttna

Okejdå.
Fula uttryck/förkortningar? amenvisst det finns i massor.
Okej, jag vet att jag använder en hel del, men det finns riktigt sådana där jättefula,speciellt två;
JAO & JUPP, alltså dom är riktigt gråa.
 
Dagen i ära kom jag på att varför kan de inte ha fruktsallad som lunch i skolan?
För jag menar att, vem fan vill käka mat som b.la köttkorv&rotmos, lappskojs, blodpudding & ROSA kyckling etc.
Senså gör ju fruktsallad saken bättre för att det är gott.
Min apu plats är gullig, för barnen är jättesöta,fick ett allahjärtansdagkort idag utav en av dom. haha


annahitochannadit

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar jao jao jao jao jao! så jävla fult, usch och fy och blä :)

hihi, bruttan då. ;)<333333333333

2009-02-11 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0