fyra y

nu är det spikat,
härmed är ettan avklarad, imorgon är det bara fika med klassen och fredag är det lov,
sitter som en SMECK.

dagens sista prov tog jag ej seriöst, då jag ritade och skrev en liten saga som inte alls hade med saken att göra,
men jag menar, den passade in på det randiga prov-papperet.

nu är det fredag som jag mer än gärna välkomnar.
falun för fulla muggar blir det.

paraflaxvädret får även flytta tycker jag,då jag hellst vill bygga på min bondbränna lite,då jag just för tillfället liknar en purjolök, haha!


adjöss.

Kommentarer
Postat av: linda

HAHA åh :D söt!

på fredag blire kalas :) men hur kommer ni hem sen? ;o

hör av dig, pussssss <3

2009-06-04 @ 13:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0