come on chemicals

jag river upp bladet för idag och menar liksom att, hur fan ska man orka gå upp så sjukt tidigt varje dag.
aja, jag klarade morgonen dugligt, faktiskt oväntat att man kom upp tidigare men ah det är inte poängen,
för att ja, det finns nog ingen poäng.

efter skolan, for jag och jenny till aqua nova, haha och badade.
det blev fresh förutom vissa, som var allmänt o-fresh.

jag tycker iaf att man borde göra veckorna till helger också, liksom okej det kan väl få finnas lite rutiner,men mer
helg i längden endå, då skulle man orka mer. jag lovar.

nej nu får det bli té och slå på familjen annorlunda.


Kommentarer
Postat av: jenny

hihi, du äger<3

men usch vilka äckel idag alltså? fan, har aldrig varit med om så desperata som dom ;o

ah, men nu blire familjen annorlunda, pusshej!:* <3

2009-03-09 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0