så jag tar mig för pannan

Ska jag skriva om min dag? nah, sådant är onödigt.
Men iaf så följde jenjen med mig hem och det blev finmat(nudlar) som avslutades med att vi tog ner gardinstången
och det blev riktig fresht (y)

buss, buss är riktigt fult och sätena man sitter på är alldeles förjävliga.
Jag menar, om man är riktig slut en dag och vill bara hem och så sätter man sig i bussen, så är sätena inte alls
bekväma, borde åtminstone ha någon slags influens av fotölj i dom endå?
då hade jag spenderat dagar på bussen..nej det var väl lite o överdriva men ändå, tänk er!
och för att lägga på lite moms i detta sammanhang så borde dom ha bättre fäger också, liksom en vit buss med
en dalatrafikhäst på är inte så jävla snyggt.
Åtminstone mörkbruna bussar, eller så kan dom variera apropå vilken dag det är, vore ju sjukt nais!

teven lockar för stunden..
yallabai.


Kommentarer
Postat av: linda

du älskar mina kommentarer. men iaf, bussarna är sjukt fula. men otroligt sköna på morgonen! på eftermiddagen också för den delen men mest på morgonen och jag hatar att kliva av det och gå ut i kylan. för att, oftast så är det rätt skönt att bara sitta där och se träden svicha förbi. och någon dag, ska jag åka buss fram och tillbaka, sjukt najs!

2009-03-05 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0