Situationen e så sjuk

blev en hemma-dag idag,det satt fint faktiskt, inte för att det skulle ha setat på något annat vis men ja ni-vet.

slog upp ögonen och eftersom jag trodde det skulle bli vår,så ser man det snöar istället, jeffla skit.
och för att köra lite "apropå asfalt" sådär,så har min mobil kraschat för FEMTE gången nu, jävligt
irriterad jag blir, för jag menar liksom att jag fick tillbaka den förra veckan då den varit på sin 4.e lagning
och sony ericsson vägrar ge mig en ny, för att " den går att laga"
kör upp ett ballongsnöre i röven säger jag bara, den har samma fel igen och det gjorde verkligen inte min dag.
nejtack till; fittkvalité!

jag drack en god hallon-banan smoothie igår, eller okej den blev inte så lyckad så jag lät den stå.
dagens resultat på hur en okej-god-smoothie ser ut dagen efter ;


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU BA SÅÅÅÅÅ ÄLSKAR VERONICA I HEMLIGHET, jag vet!

2009-03-05 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0