små bleka armar

fyfan för att helgen redan är slut!
det som är så patetiskt är att den bara är i tre dagar, egentligen två om man ska vara noggrann,
men jag räknar med fredagen!
Fast helgen satt som en smeck endå!
Blev, film och mys-chill med jenny! och det satt som en smeck,som jag skrev här ovan..
och då undrar ni säkert vad jag menar med smeck?
Jo, det är när exempelvis man kastar en sjukt ful tallrik mot en fyrkantig dörr och det liksom ba SMECK!
precis, då vet ni och slipper fråga, alltför bra det blev nu.

imorgon återkommer jag om hur det kommer gå.

yallabai!

Kommentarer
Postat av: jenny

ja, helger borde ju faktiskt vara i typ 2 veckor :( fan vad jag hatar skolan :(

men ah, näru är med mig så ägere ju, för vi har det ju så mysigt jemt :]

jag förstår precis vad du menar med smeck!!!!! :D



ps. i love you :)<3

2009-03-15 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0