mitt halvfabrikat

det är rättså svårt att få en fyllig blogg, det fattas liksom något ibland...
det är nog lite grädde & choklad tror jag, iaf mestadels choklad!

Idag var i princip som alla andra dagar fast lite freshare endå.
jag och my drog till friskis efteråt och det känns gött att ha gjort något vettigt för kroppen ska ni veta!
för övrigt så har jag inte någon dagens poäng förutom att om ni vill synas lite extra
kan ni alltid springa runt som en dåre bland folk o nynna på vettefan vad!... bara ett tips
inte ett funkande tips, fast ni kanske borde pröva först för o veta om det funkar?

jag fick till poängen endå!
skeeta-gött!

jennys nariga vår-händer;


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahaha, åh du är så klockren alltså. :D

men ah, mina händer? fyfan, dom är alldeles blåa :( puss :* <3

2009-03-12 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0