hattar och eluttag

tät dag det blev men onsdagar är alltid lite extra sega,
och om en vecka tar jag ett steg upp på prispallen till nr 17 och det kan ju kännas en aningens fresh..
vad jag har hört så ska man få sväva jämt på mörkrosa moln,och bättre än så kan det ju inte bli.

förövrigt så börjar jag tröttna på att ha en helt totalt retarded mobil som är sämst hittegods i hela världen
för att min plutt aldrig blir klar på sina lagningar hit och dit,fasten jag vill ha en ny och bättre.

och alla som inte har ätit blopapelsin räcker upp en hand
självaste ordet låter i sig lite blodigt.. jag är för feg för att prova för tänk så smakar det blod!

imorgon slutar jag halv tolv och det är absolut salt&peppar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0