varför ångrar aldrig hjortarna sig?

- " HJORT ÄR HJORT "
har jag hört hela helgen & sämsta är ju att man glömmer av vad svaret är för den är sjukt sämst.
barnvaktat i stort sett sen fredags med jenny.
lovet har också varit sketagött,jävligt bekvämt åsådär..fattas bara att det kunde fortsatt lite längre.

något som är riktigt störande är när dom tar världens sämsta reklamer, istället för åtminstone dom man
tycker är góa! fitt pronoxen!
jag menar reklamer måste ju få fram något mer än självaste objektet ju, om dom vill sälja pronoxen så sjukt mycket
kan dom väl säga att man får tre dunderbamseburgare på köpet? då skulle ju kanske folk nappa..bara kanske.

nej.
det blev fina bilder, här nedan är en söt-gurra i ett gott exemplar;


Kommentarer
Postat av: jenny

ja, varför ångrar aldrig hjortar sig? ;)

hihi, ja vi måste komma iväg sådär igen, jag tycker det är så otroligt jävla härligt rentutsagt att ba få komma iväg, och med barn också, finns inget bättre. :)

och det där med reklamer... DU HAR RÄTT! jag skulle lätt köpa pronaxen om jag fick tre dunderbamseburgare på köpet, skulle inte ens tveka!

och bilden; puss, gustav är sötast! <3

du också :)

2009-03-01 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0