wars and diseases

fyfan vad dagen har varit seg, och då menar jag seg-deg.
efter att ha somnat på samhällskunskapen och vaknat därefter med hunger och huvudvärk,
så åkte jag och pölsa med pappa o köpte digitalkamera ( en och en halv dag för tidig födelsedagspresent )
och den blev fin och är bra, jag är nöjd för dagen (y)

för att få en fin 5- poängare så;
- alltså anna ditt o mitt namn är nästan likadant bara det att jag heter jenny och du anna!

imorgon blir det lite förbränning av kalorier i slutet på dagen,det är alltid något.
och så är det och det får vi nöja oss med för denna stund.

kanin-dessert får vara dagens fresh;


Kommentarer
Postat av: jenny

jadu, din lilla fiskbulle! :)

här fåru en kommentar...



ja kameran var jävligt fin ska du allt veta :D

och våra namn är ju rätt lika, med två NN iaf :D

haha ;)

2009-03-30 @ 22:55:43
Postat av: linda

vad får kaninen egentligen? ;o

och jag ser framemot att få se din kamera :) lite.

snaaart ska jag köpa mig en nikon d60! MUMS <3

2009-03-31 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0