and it's really distasefull

sommarjobb: CHECK
eftersom jag nyss varit på möte, så har jag fått lite information.
det blir sommarjobb med dementa.

dagens reko;
om man inte kan göra korvbröd av tungar och/eller vända tungan upp och ner, har man en kromosom för lite.

angående skola så är det riktigt ovärt att de sätter ett rättså stort prov nästa vecka(sista veckan förörvrigt)

jag ska även bli lite uttav glajjer-tjejen då jag tänkte börja använda glajjser igen.
men med tanke på det så har jag ändå beslutsångest för det finns på tok för många.
så därför får dagens minus vara;
att ha dålig syn,att vara närsynt. - tummen ner.

godkväll och små-adjö.


Kommentarer
Postat av: jenny

tänkte ge dig en fin kommmmmmmmmmmentar!

sommarjobb? ah, du vet vad jag tycker om det.......................

och jag har inte en kromosom för lite, men du har, för du kan inte göra korvbröd och inte ha den upponer.

och att du ska börja använda briller, ja det kan inte bli bättre, för du är fin & söt & bäst iråm :] puss!

2009-05-28 @ 22:10:26
Postat av: linda

ska du börja använda dina glasögonisar? :D i skolan också? :) hejhej, duktig tjej!

blä vad jag saknar dig! <3333333

2009-05-29 @ 23:04:29
Postat av: mia

grattis till sommarjobbet anna!!

och ta de lugnt med brännan nu .. ska ju bli fint även imorgon!!smörj måste du ha!! =solsmörj

2009-05-31 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0