inplastat plastigt

Dagen började med;
Regn, och inte lite regn heller utan jättemycket.
Tur det finns paraply/flax för det gjorde nästan min dag, då jag nästan medvetslöst sprang ner till bussen.
Fast det finns en positiv sak med regn, och det är att det luktar jättegott efteråt, i allafall så luktar det mycket
sommar, så efteråt är det plus i kanten igen.

min systerdotter på 5 bast är jättegullig då hon talat i telefon med min mamma om hur hon hade det i kiruna, då hon varit där i ca en vecka;

" lovisa - jag fick spela dator och kolla på tv med två killar och dom var SJUTTON ÅR, lika gamla som anna och jenny,
synd att jag inte tog med dom... fast dom hade skägg"

HAHA<3



Tillsist så, odla mustasch och stöd prostata-cancer!


adjö.


Kommentarer
Postat av: mamma

jaja, jag slänger väl in en kommentera (bara för att du tycker jag är bäst)

jadu, lovisa hon är speciell i alla lägen, och världens goaste unge.....

puss :*

2009-05-05 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0