kung inte king

goddag/middag/kväll, ja helt enkelt vad ni själva behagar.

jag kollar på greys atm, och det är plutti-sorligt, precis som det ska vara.
och vad jag menar med plutti, är att det är tår-sorgligt.

sommarjobb, japp det har jag fått också. det låg så fint i postlådan igår och bara väntade på att bli upprivet .
så, from now on är jag en solstråle, som det kallas tydligen.

numera lite om dagen,som började med nationella och ja ni hör ju bara ordet, så det klickade inte alls.
jag och jenka förlovade oss med friskis idag, inte bokstavligt egentligen, vi var där och förbrännde tårtbitar mestadels.

dagens måltid är done och den får favorit-gustav representera (se bild nedan)





Kommentarer
Postat av: linda

haha, söt!

och greys vad massa sorgligt och gulligt och ah. puss <3

2009-05-13 @ 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0