gått ett helt varv runt

Till att börja med, gårdagen;
haha, tillställningen blev seaside exakt hela dagen.
bussen från djurås-borlänge var utan luftkonditionering, och man fick verkligen antiluft.
när man väl åker från borlänge till falun, så stank det svett. riktigt o-gillat.
dagen var och blev nog  kalas, hahahah.
fint folk också,måste jag få påpeka, (speciellt majas vita ringar runt ögonen av solbrillorna)

idag, har jag även utökat min bondbränna lite extra och den smälter verkligen in, då jag har
blåmärken, och förstörda fötter.

stiligt,några bilder knaprades ihop jag är nog dock inte kamera-mannen bakom dessa;

sådär.

nu är det adjöss, för idag.

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha!

ahru, det är jag som har tagit alla bilder också, exakt alla :]

och svett-lukt går bara inte.

puss

2009-05-31 @ 22:00:06
Postat av: linda

väldigt söt varu på alla bilder!

men bilden på mig och jenny var ju inte helt okej precis. eller jenny är väl, men inte jag, jag tror jag ska döda min lugg.

puss

2009-06-01 @ 21:49:28
Postat av: Maja

du ÄLSKAR min brillz-bränna, som förövrigt nu mera är borta. och du får skicka bilder! :D

puss<3

2009-06-01 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0