itsy bitsy teenie weenie

åhhhhhhhhhh... segt

AKUTSJUKVÅRD/KRISPSYKOLOGI plugg väntas... har ju såååklart prov imorgon.. det är ju jättebra att
jag verkligen orkar ta upp böckerna och ens ta intiativet att börja också. nej fyfan äckligt

istället käkar jag munk..(heter det verkligen så?)& lyssnar på suuuuuuuuuperduuperkille no1..jätteballt vet he he
& om ni inte nu vet vilken låt jag menar vill jag kalla er en aning retardade..

just det.. jag flyr bort från snuskdalarna till helgen också.. blir nämligen sthlm-strängnäs för mig.
(såååå bäst för er att styra upp med mer fest nästa helg efter denna istället) ;-)


älskar bilden förövrigt

ciaooooooooooooooooo

Kommentarer
Postat av: madddddddddd

sssåklart man vet vilken låt den är ju bäääst hahah :D:D<3



åh du har tur att du slipper dalarna för ett litet tag iaf haha :DD

2009-11-27 @ 21:30:48
URL: http://maddeshhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0