uprising

finns inte så mycket att berätta om dagen endå..
regn regn regn och lite skabbigt folk också? men det är väl meningen..

juste.. fick världens patetiskaste brev på posten...hmmm.. skumt iaf.. men det lär ju ordna sig..
jag HOPPAS det verkligen!

nog om det muse muse muse.. är dom också något från ovan?!?!?!?! börjar faktiskt tro det..
hehehehe ♥

nu fick jag till det såhär osammanhängande igen..
iaf.. funderar på o dra till me riktigt old school bilder någon dag.. det kan ju iaf vara något.

efter ett som vanligt spontant samtal med syster(ovanligt att hon inte sket..eller något annat liknande) hihihih så;

"systerson gurra 2 år: MIIIN ANNA
systerdotter lovisa 6 år: Sluta gustav..du vet att hon e min bara"

dom hade ett kort på mig i syrrans plånka hehe.. för att ni kanske skulle förstå det bättre..
men kan ju kanske vara svårt när jag skriver som en analzebra..mmjusteja ;-)

ciaociao


Kommentarer
Postat av: aron

söta söta små barn! det finaste jag vet va.

<3

2009-11-16 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0