I wish it was sunday,'cause that's my funday

...my I don't have to runday!

exakt, kommande vecka kommer antingen bli brutalt hektisk, eller lugn
det blir ju vad man gör det till, fast inte i detta fall.
jag ligger sjukt mycket efter i princip (ALLA) ämnen, hur lyckas man.. är ju frågan.


hösten är rätt mysig endå, men värmen fattas fattas fattas!
fast det gosiga kan man endå säga är att man får införskaffa nytt
mycket nytt, om ekonomin vill dvs!

apropå min lilla helg, så var jag på bio igår(pga problem som uppstod så blev de inge partipartiparti)
iaf, såg flickan som lekte med elden, med jeny!
vad ska man säga?!
den var läskig och faktiskt riktigt bra!

avslutar med något spexigt av gårdagen? mmmm
" godnatt mitt riskaka"
" godnatt min gelehjärta"
" godnatt mitt nallebjörn "
hahah..

smygfotad när man sover? arå arå;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0