pop champagne

nu ska jag nämligen lämna dalarna över en helg, man kan ju känna att det är fräscht, fast
samtidigt inte.(pause gäller vid komman,fuska inte)
men det blir nicenicenice.

alla vanliga rutiner har IGEN flytit på och veckan är snart slut.
hur kan rutiner vara sjukt tråkiga, nej jag måste skaffa strössel.

en rolig grej däremot är att tips är(för det första) ett mycket bra ord, och jag älskar tips
speciellt när de kommer från mig.
det negativa med det här inlägget var att jag tröck i mig( stavas det verkligen tröck?!) fransk äppelpaj
och den var inte god, efter ett tag så att säga, så nu känns det bara ovärt och jag ångrar att halva förstör min mage eller maggelito.



ströbild på ingång;

endast för det där lilla extra


Kommentarer
Postat av: göran

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA =)

2009-09-11 @ 09:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0