REDAN FÖRSTA

...september alltså
fort det går, eller så går tiden baklänges?
hur vet vi egentligen om den saken.
nej jag tänker inte fördjupa mig i detta ting heller, för det blir ändå ingen s.k slipad kant av mitt tänk.
men eftersom höst blir mörk, så blir allt sådär murrigt
och det tycker jag ändå är helt okej, trotts allt.

jag jäääste till det på friskis idag också.
duktigt anna
tack så jävla mycket du.

förövrigt så klickar jag inte med vardagsrutiner, det är inte bekvämt på någon kant alls.

nej apropå gråsten så om ni vill veta något gosigt
så är jag totalfräsch med att ha tagit en sådan där s.k perfect dusch.


nu rundar jag av just HÄR.


Kommentarer
Postat av: bajs

NEJ! fördjupa dig inte i det, då slutar det illa, riktigt illa.

puss

2009-09-01 @ 22:00:08
Postat av: alexandra

det klickar inte någonstans med vadagsrutiner. vad är egentligen vardagsrutiner? jag har inga i alla fall.

2009-09-02 @ 09:46:32
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0