handen på hjärtat

hehe ♥ mycket som händer som sagt!
helgen gick SNABBT, syrran och gurran kom hem.. min bror & mia kom hem från thailand.. negrar båda två!
Förutom det så blev det utgång i fredags med ett gäng sköna brudar.. klockren kväll minst sagt
jävligt skönt att fucka ur till adrian lux också hehe ;)..
jaja..sista apu veckan nu..shit 5 veckor går SÅHÄR snabbt.. kommer sakna detta minst sagt :O
har inte så mycket mer..
har fått ett riktigt träningsmode.. hoppas det HÅLLER I också. är sjukt pepp, och träningen ikväll var minst agt DRYG men välbehövlig.. såklart jag vill få ordning på min kropp under den mysiga vinterjackan ;)
nåja.. har fått nå nostalgikick på "livet är en schlager" kan bero på att vi såg den på jobbet i fredags..
låten är underbar.. (låtarna menar jag)

pusss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0