just get back up

... when it knocks you down.
ja.. allt kan inte bli som man tänkt sig, borde väl jag veta vid det här laget?
har namnsdag idag också.. fått namnsdagspresenter..men all min besvikelse på incidenten i förrgår natt förstör
allt. Hatar känslor, samtidigt som de är underbara..men de sekunderna försvinner SÅ snabbt.
äh ska sluta babbla nu.. ni vill kanske veta vad jag fått i namnsdagspresent?
en liten gullig prydnadsängel..
godishjärtan
en massa choklad
på tankning på bilen
kontantkort
löpar/träningsskor nike.
hehe.. ja min familj tar namnsdagar seriöst :)

älskar alla mina vänner.

Kommentarer
Postat av: ANNAAAAA

jag räknar mig som din vän och jag älskar dig också hihi, sluta deppa nu babe snart äre jullov och då äre du och jag! <3<3

2010-12-13 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0