LOOK INTO YOUR HEART

DÅLIG UPPDATERING

DÅLIG UPPDATERING

DÅLIG UPPDATERING

DÅLIG UPPDATERING

DÅLIG UPPDATERING

DÅLIG UPPDATERING
jag vet hehe!
men nästa år som börjar snart vankas ändring(?) ;)
nyår kommer bli fett iaf, imorgon tar jag och min homie anna pärlan till stränkan.. och vidare på fredag till
den kungliga huvudstaden! SHIT PERFECT.

förresten om ni undrar om jag haft en bra jul? så svar
- Ja! den var kanonmysig och firades i hela TRE dagar, fick trevliga klappar av tomten också!
julbad! ♥
Idag har jag iaf lagat min bil(dvs min farbror fixade den läckande oljan) så min pärla är sweet igen!
Samt INFÖRSKAFFAT en fucking jävla digitalkamera!!!!!!!!!!!
fan vilket långt inlägg detta blev. men nu fick ni något att fördriva eran tid med anyways!
puss ciao.. skall färga håret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0