alla ♥ dag

ja..jag lever..tro det eller ej!

helgen har varit rätt spontan i sig själv..med trevligt sällskap och konsumering av alkohol.
= perfect match ;-)

i fredags(såklart efter den underbara och dyrbara tiden i skolan).. så pallrade vi oss hem till lina
vi kan kalla det förfest.. med tanke på att vi blev erbjudna fiesta i kv senare. ha ha ha.. skumt
e det rätta ordet för den kvällen.

igår..lördag.. vaknade jag.. INGE BAKIS!!! vela bara påpeka ;-) nejmen..
vela inte ha en tråkig lördag, så blev chillkväll hos nelly med trevligt folk. mycket fint på sina håll och kanter.

idag.. e det somsagt som rubriken min säger.. Alla Hjärtans Dag.
jag bryr mig inte helt ärligt.. men alltid kul att vara puttinuttig mot folk.. eftersom jag e såååå
elak i vanliga fall..(ska egentligen så fantastiskt snäll)

aja, ska sluta yra. jag ska ta mig en riktig frukost nu.. är lika med.. v-ä-l-b-e-h-ö-v-l-i-g-t


puss ♥


Kommentarer
Postat av: madelene

sv; haha du var super socker! haha :D



åh haha denna dag suck'sss



!!! 111 :D:D

2010-02-14 @ 19:09:20
URL: http://maddeshhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0