fagert

jag äter tomat.. ja det ryktas vara nyttigt.. och det e ju definitivt bättre än en fet chokladboll..
..fast.. tomat vs niggahböll.. så blire nog böllen ;-) så nu vet ni.

nog om det.
-
caroline.. läser du det här nudå.. tänkte ju skriva några rader till dig..för att liksom(inte alls för att du vela nejnej)
får jag bjuda dig på en romantisk middag innehavande chokladbollar och fågelkvitter?
sen därefter går vi ut på ett riktigt fetchigt ställe och röjer våra heta ass..
jag däremot tycker det låter som en briljant idé..

så.. vill du dela idén med mig? hihe hehi.


annars tänkte jag dela ett filmklipp till(med er kanske det t.o.m heter)... just för att det behövs lite variation här..
men den länken vill inte komma..så det får ni se i ett annat inlägg..
hehe spännande jag gör det för er..

puss och så.


Kommentarer
Postat av: din käresta

anna, jag vill mer än gärna dela en romantisk kväll med dig så där på tu-man hand. Fantastiskt fenomenalt det låter måste jag pråmt medge.

Tack för dess rader

Amen

2010-02-08 @ 19:41:14
URL: http://missmjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0