hej toddis amen

SUR.

eller kanske irriterad.. kan inte riktigt sätta fingret på vilket ord jag ska använda mig uttav.. hehe
nåja.. ingenting har gått bra för mig idag.
fick reda på att eftersom jag missade en muntlig fittgrej förra veckan.. får jag härmed..
..IG i hälsopedagogik.. kul? NEJ.

och apu'n skiter sig.. ingen tar emot ju.. jävla äckel förskolor..

nåja..jag känner att jag behöver bli happy tjej.. men de lär dröja några timmar!


utöööööver det..såå..
jag funderar på att lägga upp en hel bomb med bilder här.. för linda är så generös och
ger mig en hel del.. eller så blir det facebook.. alltid lika kul att jävlas med den ena efter den andra ;-)
mahahaha

njut av en underbar låt medans ni väntar.





tack på förhand. hihi

Kommentarer
Postat av: madde

du blir säkert glad igen när du tänker att snart är det helg igen haha :D så brukar jag tänka!! (A)(A)

så kan man glöma skolan en liten gnutta med lite alkohol, stulen eller ej :):):) hahaha

2010-02-16 @ 19:36:04
URL: http://maddeshhh.blogg.se/
Postat av: madde

sv; vet inte vart det blir på fredag, det får vi fan styra upp något om inte jenny kan få sin boy att ha i leksand haha :D men på lördag blire iaf lokafest :D!! haha

2010-02-16 @ 21:11:44
Postat av: linda

jag är alltid generös. vet du. puss :*

2010-02-17 @ 15:55:51
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0