kan inte SLUTA uppdatera..

..mina fingrar våldtar min blogg.. helt ärligt ;-)

sorry...var bara tvungen att göra detta nedan...

Känner du mig inte tillräckligt?

Vilken svordom använder du mest?
ja säg någon jag inte använder..kukfittabajsäckelblä .. är iaf mitt favou ord.
Äger du en iPod?
Ja! den är dessvärre snodd.. eller så har jag yrat bort den..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05:38 EXAKT hahah..
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
mmmm.. älskar at frysa om tossingarna
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
lyxvåning.
Har någon någonsin kallat dig lat?
HAHA men ja.. vem har inte..
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
naaaaaaje
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
har ingen cdspelare atm
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ajjamen
När var senast någon stötte på dig?
äh.. dom stöter på mig hela tiden ju..
Vad åt du till middag?
fil+bananen+youhhurtkuddar= perfect kombou.
Använder du huvtröjor?
njaaaa
Kan du vissla?
OM jag kan
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Hah, ja?
Tittade du på tecknat när du var liten?
alfons åberg..e de tecknat? :o
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej!
Äger du några band T-shirts?
ajjamen
När flög du senast?
över ett år sen...........
Läser du för skojs skull?
just nu tvångsläser jag
Pratar du några andra språk?
english me habla
Har du gråtit offentligt?
jaaaadå
Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop ;-) vilhelm JR
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jaaaaaaaaaaa..tatuering
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
ähhh, vi kör knytis..skämt åsido.. det är upp till person till person
Kan du kasta macka?
Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej..inte de heller.. 
Vad har du med dig in på bion?
popcorn och en söt/söta vänner
Vem var din favoritlärare?
orvar?.. nu.. roffe! hihi gamla gubbar in my ♥
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
oja.. en gång en giraff.. o igår vare en apa tror ja..
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
går ju där nueee...
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
NEJ
Äter du frukost dagligen?
hahaha.. nej!
Vilken är din favoritfrukt?
M-E-L-O-N
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
När jag har intresset för det just den dagen.. så KANSKE jag gör
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
18
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
beror...
Gillar du senap?
säger bara.. EUW.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
1234 JAG E en partymyra 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
tveeek där alltså
Sover du på sida, mage eller rygg?
sover hur-som-hellst.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
alfons åberg.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Njaaaae
Tycker du om att krama folk?
JAPP
Skulle du säga att du är trendig?
HAHA..nej?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Som fan
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
den jag läser nu som jag inte kommer på vad den heter bara för det..
Tycker du att du är attraktiv?
ja..assexig.. eller vänta nu
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Kör hårt!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Kött är fan livet. Kött är som gjort för människan.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
fingal..HA HA tro det eller ej!



och med detta säger jag.. godnatt era pilskna sjärtar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0