tell no one about tonight

vad ska jag säga.. hehe festade lite utomlands igår.. jax än en gång.. spårade ur ett tag!!!!
nåja.. att konsumera alkohol e toppen.. smärtan i ryggen försvann ba POFF! ett tips till er alla från..
..ingen mindre än anna.

vaknade ovanligt tidigt idag också. halv tio för att vara på pricken! däremot på fel sida..
så ett bad satt perfekt i mina ögon.. när min mami inte är snäll mot mig och försöker föda mig
med.. FISKGRATÄNG..euw!

tänker förövrigt fortsätta skratta åt videoklippet min söta peny gav mig, friskis/dans in my ♥

nu vill jag ha mer fest.. ikv!!!! så? ;-)

Kommentarer
Postat av: Miss hemlig beundrare

det tror jag på vaa... Du har säkert varit inne på min blogg ett hundratals ggr... bara att erkänna(;

Självklart, inte dåligt alls...

Så nu förväntar jag mej ett inlägg om mej också, och det måste vara minst 7 rader långt..

PUSSSS

2010-02-07 @ 20:36:08
URL: http://missmjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0