hiiiiiiiighwaaaaaaaay maaaaaaaaaaan

blev en trevlig lördag igår också med pullan och c/o. :-)



just det midsommar var gudomligt bra också. haha är gudomligt ens ett ord? nåja.
men här har ni en bedårande bild i all höghet igen(från fredagens/midsommarens bravader). slutade dock i regn runt nattetid vid circus halv två. men det satt ju som en smeck att my bjöd på tårta när vi kom hem sååå.. jag var nöjd ;-) hehe



hahaha fyfan..

aja p&l börjar imorgon och mestadels kläder för veckan är fixat. så nu peppar jag musik från alla håll och kanter i mitt hus.
fyfan vad jag ska njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta och röja häcken av mig denna vecka.
INGET KAN STOPPA MIG NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0