engeeel engel engeeeeel

ja min favou låt är definitivt denna Rasmus Seebach – Engel just nu!
förövrigt så tänkte jag slänga ut den enda tagna bilden från min mobbe sen helgen på mig and lindabinda


RIKTIGT söta!

annars då?
jo busywomah atm. mycket körkortsplugg.(för slutet är nära nu..KANSKE...)
och har tränat som en iddi också(ja på friskis menar jag nu)

imorgon bitti skippar jag förövrigt min enda sovmorgon på hela veckan o tar min sista körlektion.


jaja. babblar på om massa onödigheter. i helgen kommer mina favorit snorungar hem lovisa och gustav hihi ♥

OVER AND OUT. peaaaace

Kommentarer
Postat av: linda

riktigt söta vare ja!

2010-10-12 @ 18:49:23
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0