floooow

fan helgen är snart slut.
fredagen blev det chill som faaaaaan. låg framför tvn större delen av kvällen och det var ASSKÖNT.
på lördagen däremot blev det härj som fan. haha Tanja är partyprinsessan liksom & c/o!!!
Nog om det, idag har jag gjort klart en hel del plugg som missades förra veckan, så kämpat har jag då fan gjort idag.
Efteråt blev det övningskörning. Har ju som sagt min "test"uppkörning på tis, och imorgon åker jag till sthlm med klassen
såååå har trääänat som en idiot idag,eller nu la jag väl på momsen men jag har kört lite iaf!

Dessutom är jag precis hemkommen från min söta kusin Oliver som fyllde 9 idag.
Dvs är proppmätt av allt fika och tåååårta.hehe..

annars så ska jag kila vidare nu. Men på återséende som man brukar säga då.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0