karma chameleon

Försöker blogga. Skriver, raderar, skriver, raderar. etc.  tror ni förstår efter ett fåtal upprepade ord.

Vad har hänt i mitt lilla liv? jo
jag har..
varit nitton i en halv månad snart..eller kanske över en halv månad..
fått 3 jobbintervjuer i den kungliga huvudstaden.
blivit frisk (alltså att min kanelbulleliknande hals har blivit NORMAL igen)
fått färg på kroppen( TRO DET ELLER EJ.. men nu jävla har mitt face fått lite färg.. okej typ ivan med fräknar och så va...)
blivit nyttig ( idag när jag tränat.. efter jag ätit middag då.. så valde jag mellan en FET chipspåse eller att göra en god fruktsallad = JAG VALDE ATT GÖRA EN FRUKTSALLAD. SURPRISE GOTT FOLK.. kanske jag har börjat ett lite nyttigare och sundare liv för en gångs skull.
SÅÅÅ. MINA KÄRA READERS. MIN BLOGG ÄR UPPE IGEN. LÄS OCH NJUUUUUT.

kan ju bjussa på en underbar låt också när vi endå är igång
Culture Club – Karma Chameleon ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0