fml

så jävla trött på mitt immunförsvar. BOKSTAVLIGEN!!
kände mig lite konstig i kroppen igår kväll, så blev en lugn kväll(var ju barnvakt i fredags till igår åt min systerdotter... som vaknade upp vid 03 nångång och spydde som en galen gris.. magsjuka...)
så självklart kommer jag inte undan heller.. dock inte magsjuka än PEPPAR PEPPAR..  men däremot har jag feber idag.. så jävla kallsvettig så jag inte vet vart jag ska ta väääääägen.. ont i öronen.. huvudet.. mina halsmandlar har svullnat upp.. så jag kan varken äta och det det gör ont när jag till och med DRICKER VATTEN!
fyfan. så jävla trött på mig själv så jag orkar inte. varför har jag sån jävla otur och blir sjuk. seriöst inne på 3.e veckan med att få feber. mitt immunförsvar är ju som ett jävla kaos.
nog om det. imorgon tänker jag ta mig till jobbet ÄNDÅ.. ja för jag har endast två dagar kvar där, och tid är pengar. så får försöka bli frisk på en dag(good luck till mig själv säger jag bara) och knapra alvedon och andra värktabletter utan dess liiiiike.
Ha en fin söndag med det mysiga regnet.  (de flesta klagar på regnet också. jag är faktiskt glad att det regnar för en gångs skull.. var sååå längesedan. ha ha!!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0