fyfan i

helvete vad kul jag hade igår!
Hängde på grönan med Jullan från 13 tiden tills stängning. gaaaouuuuusch vad kul.
Åkte nog nästan i princip allt... ;-)
Nu är min hals dock värre än aldrig förr.. trodde den var på bättringsvägen igår när jag vakna..
men nu är den som en feeet köttbulle och mina halsmandlar har nog aldrig varit så svullna.. fyfan!
snart helg iaf... gör sista dagen imorgon på mitt sommarvick(om jag inte skall stanna hemma och besöka farbror doktor istället). FATTAR NI HUR LYCKLIG JAG ÄR ATT DET ÄR ÖVER..aldrig mer inom äldrevårdsomsorgen woopa!
_
På måndag blir det all in på nytt och fräscht arbete! fyfan vad underbart!
Nästan så man skulle kunna skriva - det går bra nu..(fast å andra sidan så gör de det inte riktigt ÄNNU.. men snart så ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0