fyfän

vilken träningsvärk jag har.. hahaha!!! har varit ute o testat mina nya dojjor(som man får lite fast rumpa/vader av)
OCH VILKEN TRÄNINGSVÄRK I STJÄRTEN JAG HAR!! kan ju i alla fall säga att dessa skor är nog ett av de bästa inköp jag gjort ;-)

jaja nog om de.. nu är det ÄNTLIGEN HELG! löningshelg också... wooopaaaa!!!
Igår så hade jag syrran på besök, så vi mötte upp min kusin o c/o i stan, och shoppa.. och åt en oerhört underbar italiensk middag! vi drog senare vidare.. och beställde in sjukaste drinken.. haha.. synd att min mobil är som den är.. annars hade ni fått se en härlig bild.. mums!!!
-
Åt en oerhört lyxig lunch på jobbet idag(haha mat hit och dit) nejmen vi blev bjudna av våra chefer på enskedes värdshus.. RIKTIG LYXDAG..(sen slet vi som djur efteråt.. hehe;))!
Jaja, ikväll blir det nog att ta det lugnt.. för imorgon blir det ett besök av min kära papi på förmiddagen, vi ska inhandla lite diverse ting..och till kvällen blir det troligen alkoholhaltig dryck så som det ser ut nu!
Sååå ni får ha en toppen helg! Så återkommer jag.. såå på återseende då! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0