Hej Hej Hej!!!

Och Hej.
Idag var det som sagt min första dag på mitt nya jobb(heltid på en nyöppnad förskola)
Dock kommer inte barnen försen i September, men det är så SJUKT kul att vara med från första början.
Att verkligen få se allt, fixa och trixa.. i laijk ;-)
Gick i allafall bra, träffade supertrevliga människor!
-
Såå, blir jobb hela veckan.. skönt att få komma igång igen med något nytt(eller ja, har ju varit inom förskola förut, men tror ni fattar ;))
Hur har ni det? Bra hoppas jag!
- Själv så har jag blivit frisk! eller så gott som! Min kropp är med mig igen.. såååååååå underbart!!!
-
Så mjukstartar igen med lite powerwalk/jogging varje dag.. i höst blir det friskis igen(sooom jag längtat)
Utöver att jag ska införskaffa mig ett friskiskort, så ska jag även.. KORS I TAKET.. fixa en ny lur.. på tiden.. min nuvarande har varit ihoplimmad sen ett x antal månader tillbaka... så verkligen på tiden BOKSTAVLIGEN ;)
Men det får bli i September när min ekonomi är top notch!!
Får förövrigt min FÖRSTA lön nästa vecka.. spännande spännande med lite klirr i kassan! hihi
Ha en god.. bra.. och fin fortsatt kväll!
Puss på er!!!
gammal bild.. men å andra sidan såå.. de har ju ingen dött av direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0