pappa jag vill ha en italienare

Hej kära vänner!
REDAN 1:a augusti.. helt galet.. ja galet var ordet hur snabbt tiden gått?! liksom 14 dagar kvar tills mitt nya JOBB börjar.. wopaaaa!!
Annars då?
Jo har legat med magknip(bokstavligen) hela dagen. fattar verkligen inte vad det är för fel. min mage är minst sagt knas idag... jävligt drygt..
Bara för det. så har jag i brist på annat sett att jag har en hel den bilder på min error dator ha ha..
så tänkte slänga upp en liten bildbomb här, så ni får något att glo på ;-)
börjar med lite aiya napa..
och lite blandat från våren/allt där emellan/peaceandlöve etc.. här nedan..


























..ääeh nu får det räcka (för idag)

ha det toppen alla fina! Pussis

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra bilder på mig annis haha, jag dör så jag ser ut!!

2011-08-02 @ 00:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0