Sådär!!

Gick upp tidigt idag för att åka och lämna in mitt tidkort i vaxholm, glömde ju det igår när jag jobbade, smartass som man är..(fick skjuts av pappa iofs hehe ;))
Efteråt drog vi en pizza - satt riktigt fint!
-
Var meningen att jag skulle till min kära syster i helgen.. men den familjen verkar råkat ut för något som heter magsjuka.
Sååååå blir nog att stanna hemma endå, för vill icke riskera att bli ännu sjukare än vad jag är tills på måndag
dååååååå MITT NYA JOBB BÖRJAR!
Nu har tider kommit också. börjar nio på måndag. är pepp till tusenmiljonersmiljoner!!!!!!!!!!!!!!!!!
Önska mig lycka till! För det här ska bli bra. Det känns så jävla rätt i allafall! ♥
Puss på er! Ha en sköööön helg nu och njuuut.. själv så ska jag ta tag med tonvis med tvätt.. lär behövas.. uooouuhhfff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0